Fire de iarba

Oricine ai fi tu cel care ma tii acum in mana,

E ceva fara de care totul va fi inutil,

Un avertisment cinstit

inainte de a continua sa ma ispitesti:

Nu sunt ce credeai tu,

ci sunt cu totul si cu totul diferit.

Cui i-ar placea sa devina un adept al meu?

Cui i-ar placea?

sa-si anunte candidatura la afectiunea mea?

Calea e nesigura,rezultatul e incert,distructiv poate.

Va trebui sa renunti la tot, eu iti cer sa ma ai

drept standar unic di exclusiv,

Chiar si asa initierea ta va fi si ea lunga si obositoare,

Orice teorie din viata ta trecuta si orice conformare

la vietile din jur vor trebui abandonate,

Lasa-ma asadar acum,

inainte de a te tulbura mai mult,

ia-ti mana de pe umarul meu,

Lasa-ma deoparte si urmeaza-tu drumul.

Walt Whitman – Leavea of grass

23 responses to this post.

  1. "Cui i-ar placea?sa-si anunte candidatura la afectiunea mea?" …frumos.Dan

    Răspunde

  2. "Calea e nesigura,rezultatul e incert,distructiv poate."Si zic ca merita totusi urmat drumul …

    Răspunde

  3. dmd :Da , e foarte frumos, cel putin mie imi place la nebunie! De curand l-am descoperit pe Walt Whitman si mi-a placut la maxim!O zi buna Dan !

    Răspunde

  4. Orianda :Si eu zic ca merita din plin ! 🙂 Imi place la nebunie ceea ce am postat si ma bucur ca impartasesti aceeasi parere ca si mine.O zi faina si multi pupici : muuahhh

    Răspunde

  5. o zi la fel de faina si tie, scumpa mea! Apropo: n-ai vrea sa incerci sa scri mai des?! De unde atata lene ???

    Răspunde

  6. Eu nu am lene ! Nu am inspiratie ! :)))Nu prea ma pricep sa scriu :PTe pusi

    Răspunde

  7. Calea e nesigura….cand nu cunosti destinatia, cad o cunosti se schimba unghiul de incredere.S-ar putea sa nu fie o traducere corecta a poemului.

    Răspunde

  8. Elena :S-ar putea ! Nu stiu , insa mie mi-a placut foarte mult si am vrut sa o impartasesc si cu voi!

    Răspunde

  9. Ma gandeam sa-mi imprumuti cartea …

    Răspunde

  10. prea multe poze pe blog in rest super:)……..

    Răspunde

  11. versurile tale au o muzicalitate aparte!

    Răspunde

  12. Gagica, de azi ma gasesti aici!!!

    Răspunde

  13. Posted by Geanina Lisandru on februarie 28, 2010 at 11:10 pm

    Au vechime mare de 8000 de ani,sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,Prinse strâns în şnur ce-mpletea blândfocul şi înţelepciunea,Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.Din bătrâni putem afla despre mărţişor,Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,El aduce fericire dar şi mult noroc,Iarna-i simbol pentru alb,Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie…

    Răspunde

  14. O primavara frumoasa si plina de soare si flori! :)( ai un martisor la mine! )

    Răspunde

  15. Posted by Geanina Lisandru on martie 8, 2010 at 4:52 pm

    Ascunde-n sufletul gingaş un univers plin de comori,Din ochii mari poţi să culegi priviri prinse-n buchet de flori,Cu multă linişte şi calm pe buze grafiaz-un zâmbet,Iar glasul său armonizează blând vibraţiile unui cântec.La tâmplele fierbinţi ea poartă doar amintiri din flori de gânduri,Cu mâna fragedă le-aşează într-un album cu foi prinse în riduri,La gâtul diafan cristalele de rouă stau prinse-n colier,Pe umerii rotunzi timpul aşterne poveste de iubire şi mister.Îmbracă astăzi rochie din verde crud de iarbă,Privire de bărbat puţin iscoditoare trece şi se întreabă,Cine-i această lume discretă , virtute-ncântătoare?Este FEMEIA,MAMA, IUBITA ce azi e-n sărbătoare.Gânduri sublime îţi trimit pictate-n fluturi diafani,Să fii iubită, să-nfloreşti şi un suav, LA MULŢI ANI!

    Răspunde

  16. Pe unde esti…iti trimit o gura de aer proaspat de Vrancea aromat de florile salcamilor….O seara binecuvantata sa ai!

    Răspunde

  17. Posted by Napocel on iunie 7, 2010 at 9:56 pm

    Fain

    Răspunde

  18. Posted by Napocel on iunie 7, 2010 at 10:10 pm

    Permite-mi a te invita la poeziile mele:
    http://napobloghia.wordpress.com/category/poezie/
    Bineînțele dacă vei avea agenda liberă și dispoziție.

    Răspunde

  19. Initaial am crezut ca este vorba de consumul de „iarba”! 🙂

    Frumoase randuri!

    Răspunde

Lasă un comentariu